2011-09-28

Prophesy

Igår infann sig det bästa, så kallade, klättervädret i mannaminne. En vilodag var dock inplanerad på just denna dag och som den principfasta man jag är så satt jag hemma och odlade hudlager. Planen var ju att åka ut idag med min ständige vapendragare Jimmykarlsson. Självklart så ersattes det fina vädret med svettig, fuktig värme över natten men vi begav oss ut till Marstrand ändå.

Fukten till trots så gick jag "Prophesy", 8A, efter lite betakorrigeringar med Jimmy "The magician" Karlsson. Magikern himself var bra nära och blicken jag fick när vi begav oss hemåt utlovade dagsflash vid nästa besök.

"Prophesy"
Foto: Jimmy Karlsson cafeclimb.blogspot.com


Flög av sista flyttet på "Den vita lejonninan", 8A/+, också. Det var väl lite onödigt men trötthet och fukt är ingen bra kombination.

Emese kunde inte följa med den här gången heller. Hon var, precis som alla kvinnor som är något, fullt upptagen med att uppvakta Robert "Kungen" Larsson

Inga kommentarer: