2011-09-29

Stavsjö projekterande i annan form

Emese här.


Jag fick för mig att man faktiskt kan göra annat på de vackra stenblocken i Stavsjö än att bouldra, så jag släpade med mig en modell och en make-up-artist och började leka loss. Det här är bara början på projektet, men i alla fall ett smakprov!


Eftersom vi rejsade mot dagsljuset och fastnade i inte en men TVÅ bilköer på E4an fick Tilda sminka Christine i bilen. (Inga modeller kom till skada under denna inspelning)
Samy D, gravt missnöjd med sin roll som chaufför/fotoassistent efter en hård dag i Västervik. 
Last touch innan plåtning. 







©Fotograf Emese Tot



Det var allt för denna gång, men fortsättning följer i nästa vecka!

//Emese

3 kommentarer:

Pauline sa...

SÅ snyggt!

Jimmy sa...

Känns väldigt konstigt att se Stavsjö ur den här synvinkeln.

Jimmy sa...

Men jag gillar det!